Osta ja tule ise kaubamajja järele (C&C) - tellimuse tagastamine
E-poe kaudu ostetud, kuid kaubamajast kätte saadud tooted tagastatakse samasse BAUHAUSi kaubamajja, kust toimus kauba kättesaamine.
Kaubamajadesse tagastamine ei nõua eelnevat teavitamist. Klõpsa siin, et leida lähim kauplus.
Tagastusi menetletakse kaubamajade peainfos ja toote tagastamisel peab klient esitama tellimuse kinnituse, mis on e-poe kaudu tehtud ostude puhul maksekviitungiks.
Kui peainfo on kontrollinud, et tagastatud tooted sobivad uuesti müügiks, kantakse toodete maksumus kliendi poolt e-poes kasutatud makseviisile.
Tagastamisprotsess
1. Registreeri oma tagastus
Registreeri oma tagastus, kasutades selleks ettenähtud tagastusvormi.
2. Paki oma tooted uuesti samase pakendisse, millega need kohale toimetati
Paki tagastatavad tooted uuesti originaalpakendisse. Paki tootepakend transpordipakendisse või kaitse seda muul viisil hoolikalt, et see ei saaks transpordil kahjustada.
3. Pane pakk telle
Kui oled oma tagastuse registreerinud, saadame Sulle e-posti teel tagastamisjuhised. Saada tooted vastavalt tagastamisjuhistele.
Siit leiad vastused korduma kippuvatele küsimustele tellimuste, tagastuste ja kaebuste kohta
Kui Sa ei leia allpool oma küsimusele vastust, võta ühendust meie klienditeenindusega – aitame Sind hea meelega.
Kas ma saan toote tagastada?
Pakume 30-päevast tagastusõigust laos olevatele toodetele nii e-poes kui ka kaubamajades. Tagastusõigus kehtib ainult originaalpakendis, kasutamata ja uuesti müügiks sobilike toodete kohta, seega tuleb pakendit ja selle sisu hoolikalt säilitada.
Tagastusõigus ei kehti kaubale, mis on valmistatud või kohandatud vastavalt tarbija vajadustele või mis on selgelt valmistatud personaalsetele mõõtudele vastavalt.
Tagastusõigus ei kehti ka järgmiste toodete puhul:
Mõõtu lõigatud tooted, mida müüakse ruutmeetrite/meetrite kaupa
Toonitud värvid
Ehtsad jõulupuud
Kliendi jaoks kohandatud tooted
Hügieeni- ja intiimtooted, näiteks WC-prillauad (kui plastpakend on eemaldatud/avatud)
Kui klient jätab kaupadele lihtsalt järele tulemata või tagastab ilma klienditeenindusega eelnevalt ühendust võtmata, siis ei loeta seda tellimuse tühistamisest teatamiseks. Sellisel juhul vastutab klient saadetiste BAUHAUSile tagastamise kulude eest, mis arvestatakse maha kliendile tagastatavast summast. Lisainfot ja meie klienditeeninduse kontaktandmeid leiad ka siit.
Kui kaua on mul toote tagastamiseks aega?
BAUHAUSi e-poe laos olevatele toodetele kehtib 30-päevane tagastusõigus alates kauba kättesaamise kuupäevast. Kaubamajades kehtib tagastusõigus alates kauba ostu päevast.
Pakume otse tehasest tellitud toodetele 14-päevast tagastusõigust.
Kuidas ma saan toote tagastada?
E-poe tellimuse tagastamine BAUHAUSi e-poodi
Kui soovid oma tellimuse või mõned tellitud tooted tagastada, saad seda teha meie tagastusvormi kaudu. Kui oled tagastuse registreerinud, saadame Sulle juhised toote saatmiseks.
Click & Collect tellimuse tagastamine
E-poest ostetud ning kaubamajast kätte saadud tooted saab tagastada BAUHAUSi kaubamajadesse või saates kulleriga BAUHAUSi Lasnamäe kaubamajja aadressile: Tähesaju tee 8, Tallinn 13917
Kaubamajadesse toodete tagastamiseks ei ole vaja ette teatada.
Toodete tagastusi menetletakse kaubamaja peainfos ning tagastamisel peab klient esitama tellimuse kinnituse, mis on e-poe kaudu sooritatud ostude kviitung. Kui peainfo on kindlaks teinud, et tagastatud tooted sobivad uuesti müügiks, tagastatakse toodete hind kliendi poolt e-poes kasutatud makseviisile.
Toote tagastamine BAUHAUSi kaubamajja
Kaubamajast kohapealt ostetud tooted tagastatakse eelkõige sellesse BAUHAUS kaubamajja, kust need osteti.
Kui palju toote tagastamine maksab?
Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient. Kaubad tuleb tagastada originaalpakendis. Tagastatav kaup (s.h tarvikud ja originaalpakend) peab olema kasutamata ja rikkumata. Kliendil on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil. Kaubad tuleks tagasisaatmisel pakendada eraldi kilesse või pakendisse, et säilitada originaalpakendi esialgne seisukord.
Mida teha, kui mul on toote kohta kaebus?
Meie tagastusvormi kaudu saad teatada ebaõigest või mittetäielikust tellimusest ja esitada kaebuse e-poest ostetud toodete kohta. Palume tagastamisvormile lisada ka fotosid:
defektsete toodete ja nende arvu kohta, kui tooteid on mitu
toote väliselt nähtava defekti korral, kui see on tuvastatav
elektriseadme tüübisildist või seerianumbrist
tarnepakendist.
Kahjustatud tooteid või kahjustatud saadetiste pakkematerjale ei tohi utiliseerida ilma klienditeeninduse nõusolekuta. Toote defektide eest ei saa enam nõuet esitada, kui toode on paigaldatud või kasutusele võetud ja defekt oli märgatav enne paigaldamist/kasutusse võtmist.
Kas toodetel on garantii?
Anname oma eraklientidele 5-aastase garantii kõigile erakasutuseks ostetud elektrilistele ja mootoriga tööriistadele ja masinatele vastavalt meie garantiitingimustele. See lisakaitse on märkimisväärne eelis, mis ei nõua lisatasusid.
Garantii kehtib tööriistade ja masinate tootmis- ja materjalidefektidele, mis ilmnevad garantiiaja jooksul. Kui tootja annab garantii muudele defektidele, on nende defektide garantiitingimused (sh garantiiperiood) sätestatud tootja garantiitingimustes. Tootja garantiitingimuste kohane garantiiperiood võib olla lühem kui Bauhausi poolt antud 5-aastane garantiiperiood.
Tootegrupid, mida garantii ei kata
Garantii ei kehti kodumasinatele, valgustusele, paadimootoritele, õhupuhastitele, basseinipumpadele, mootoriga varikatustele, ATV-dele, robotniidukitele, kliimaseadmetele, õhk-vesi soojuspumpadele ega elektroonikaseadmetele, nagu autoraadiod, GPS-navigaatorid või muud võrreldavad seadmed. Garantii ei kehti ka patareidele, akudele, kütteelmentidele ega muude kuluvate osade kohta ega muude probleemide kohta, mis ei kuulu tootja garantiitingimuste kohaselt tootja garantii alla. Garantii ei kehti edasimüüjatele.
Klient on kohustatud saadetist kohe pärast kättesaamist väliselt kontrollima. Kui koju toimetatava saadetise pakendil on nähtavaid kahjustusi võta viivitamatult ühendust e-poe klienditeenindusega.
Kui toode on transpordi käigus kahjustada saanud, tuleb sellest viivitamatult teatada ja toodet ei tohi paigaldada. MÄRKUS! Palun hoia alles ka pakkematerjalid (välja arvatud juhul, kui oled saanud klienditeeninduselt eraldi loa nende utiliseerimiseks), sest kaugmüügi puhul ei saa me kahjustusi ilma piltideta kinnitada.
Kuidas ma saan muuta või tühistada BAUHAUS e-poes esitatud tellimust?
Kui tellimuse eest on tasutud, ei saa seda e-poes enam muuta, mistõttu on enne tellimuse vormistamist väga oluline see hoolikalt üle kontrollida. Kui soovid aga oma tellimust muuta või tühistada, võta edasiste juhiste saamiseks viivitamatult ühendust BAUHAUS e-poe klienditeenindusega. Kui kliendi tellimus on enne selle tühistamist kätte saadud ja teele saadetud, arvatakse tagastatavast summast maha kõik saadetise tagastamisega seotud kulud. Tagastusõigus on e-poe laotoodete puhul 30 päeva alates tellimuse kättesaamise kuupäevast, otsetarnega tellitud toodete puhul 14 päeva.
Tühistatud tellimuse eest raha tagastamine
1. stsenaarium: tellimus on just esitatud ja see on endiselt laos: kui tellimus ei ole tühistamisest teatamise ajal veel laost lahkunud, küsime laost kinnitust tellimuse tühistamise kohta. Pärast tellimuse tühistamise kinnituse saamist edastame asja meie finantsosakonnale menetlemiseks. Pank teeb tagasimakse kliendi poolt kasutatud makseviisile. Me ei võta tasu tagastuskulude eest.
2. stsenaarium: tellimus on laost juba väla saadetud: kui tellimus on tühistamisest teatamise ajal laost juba välja saadetud, palume kullerfirmal saadetise tagasi lattu saata. Pärast kinnituse saamist, et tellimus on lattu tagastatud, edastame asja töötlemiseks meie finantsosakonnale. Pank teeb tagasimakse kliendi poolt kasutatud makseviisile. Lattu tagastatud toodete eest võetakse eraldi tagastustasu, mis arvatakse maha tagastatavast summast.
Tagasimaksed ja tagastuskulud
E-poe laotooted
Kliendil on õigus taganeda e-poes sõlmitud müügilepingust ning tagastada e-poest ostetud kaup 30 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (kauba pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest). Erandiks on otsetarne tooted (tellimustooted, mis saadetakse kliendile otse tootja laost), millele kehtib taganemisõigus 14 päeva. Müügilepingust taganemiseks ja kauba tagastamiseks peab klient esitama taganemisavalduse 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest ja edastama selle e-posti teel: epood@bauhaus.ee.
Tooted tarnitakse otse tehasest
Otse tehasest kliendile toimetatud tooted tagastatakse alati esmalt tehasesse, olenemata toodete ja saadetise suurusest, ning klient vastutab tagastuskulude eest. Täpsemate tagastusjuhiste ja tagastuskulude kohta lisainfo saamiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega.
Raha tagastamine
Palun hoia toote tagastamisel saadud kviitung alles kuni tagastusraha tagastamiseni. Ostuhinna ja kulud tagastatakse kliendile hiljemalt 14 päeva jooksul pärast seda, kui müüja on toote tagasi saanud ja selle edasimüügikõlblikkuse üle kontrollinud. Osalise tagastamise korral tagastamata toodete saatmiskulusid ei hüvitata. Tagastatud summa kantakse samale makseviisile, millega e-poes tellimuse eest tasuti.
Kui tellimuse eest tasuti internetis, siis palun sisesta tagastusvormi sõnumiväljale ka oma pangakonto number IBAN-vormingus. Teiste makseviisidega tasutud tellimuste puhul kantakse raha automaatselt tagasi tellimuse vormistamisel kasutatud makseviisile.