Laeb

Kaubamajast ostetud kaupade tagastamine

Kui selgub, et meie kaubamajast ostetud toode ei sobi või on tooteid ostetud liiga palju, võib klient tagastada toote 30 päeva jooksul, alates selle ostmise hetkest. Kauba saab tagastamiseks tuua vabalt valitud BAUHAUS kaubamajja. Tagastada saab vaid kasutamata, terves originaalpakendis toodet. Selleks tuleb esitada infoletis kassatšekk, mispeale saab klient raha tagasi BAUHAUS kinkekaardina või voucherina.

Vahetus- ja tagastusõigus ei puuduta:

  • tellimustooteid (v.a. juhul kui tegemist on praaktootega); 
  • soovitud mõõtudesse lõigatud tooteid;
  • toonitud värve; 
  • lilli ja taimi.

Täpsem informatsioon kaubamaja peainfos.

 

E-poest ostetud kaupade tagastamine

Kliendil on õigus taganeda e-poes sõlmitud müügilepingust ning tagastada e-poest ostetud kaup 30 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (kauba pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest). Erandiks on otsetarne tooted (tellimustooted, mis saadetakse kliendile otse tootja laost), millele kehtib taganemisõigus 14 päeva. Müügilepingust taganemiseks ja kauba tagastamiseks peab klient esitama taganemisavalduse 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest ja edastama selle e-posti teel: epood@bauhaus.ee.

Juhul kui klient ei kasuta taganemiseks BAUHAUS taganemisavalduse vormi, palume vabas vormis taganemisavalduses esitada järgmine teave:

  • tellimuse number;
  • kauba kättesaamise kuupäev;
  • kliendi nimi;
  • tagastatava kauba täpne nimetus;
  • Tagastamise põhjus (taganemisel vabatahtlik, pretensiooni puhul kohustuslik), mis aitab BAUHAUSil parandada kaupade ja teenuste kvaliteeti.

Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest. Kauba(d) saab tagastada BAUHAUSi kaubamajadesse või saates kulleriga BAUHAUSi Lasnamäe kaubamajja aadressile: Tähesaju tee 8, Tallinn 13917.

Klient võib kasutada lepingust taganemise õigust, kui kaup ja selle originaalpakend on kasutamata ja rikkumata. Soovitame kliendil kõik kaubad, mida ta soovib tagastada, saata tagasi või kohale toimetada ühe korraga. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient. Kaubad tuleb tagastada originaalpakendis. Tagastatav kaup (s.h tarvikud ja originaalpakend) peab olema kasutamata ja rikkumata. Kliendil on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil. Kaubad tuleks tagasisaatmisel pakendada eraldi kilesse või pakendisse, et säilitada originaalpakendi esialgne seisukord. Ehitusmaterjalide (nt kipsplaadid, kuivsegud) jms suuremõõtmeliste või kergesti purunevate kaupade hävimise risk läheb üle kliendile alates hetkest, kui kuller on jõudnud kliendi asukohta või klient on kaubale järele tulnud BAUHAUSi kaubamajja. Kauba mahalaadimise, mis toimub kliendi osalusel, käigus tekkinud vigastused (nt purunenud plaadid, ehitusegude rebenenud pakend, vedelikke sisalduvate anumate purunemine jne) on kliendi risk ning kui klient soovib selliseid kaupu tagastada 30-päevase taganemisõiguse jooksul, siis loetakse kauba väärtus vähenenud null euroni ning tasaarvestuse käigus loetakse kliendi ja BAUHAUSi nõuded tasaarveldatuks.

Kliendil ei ole õigus tagastada:

  • kaupu, mis ei kuulu pärast pakendi avamist tagastamisele hügieenilistel põhjustel;
  • tellitud ja juba osutatud teenust;
  • kaupu, mis on valmistatud või kohandatud vastavalt kliendi soovidele või lõigatud kliendi soovitud mõõtudesse;
  • kaupu, mis oma olemuse tõttu segatakse või ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga selliselt, et neid ei saa enam teineteisest eraldada.

Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul alates sellest, kui müüjale on tagastatud lepingu esemeks olnud asi või esitatud tõend asja tagasi saatmise kohta. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. Kui klient taganeb tellimusest osaliselt, siis toimub transpordikulude tagastamine proportsionaalselt, vastavalt tagastatud kauba hulgale kogu tellimusest. Transpordikulude tagastamist teostame vaid 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest, alates 15. päevast enam transpordikulusid ei tagastata. Juhul kui klient tagastab kauba Omniva või Itella Smartpost pakiautomaadi kaudu kasutades tagastamiskoodi, siis kauba kohaletoimetamise kulu ei tagastata. Kui tagastatav kaup või selle originaalpakend on rikutud kliendi poolt, siis on kaubamajal õigus toodet mitte vastu võtta ning mitte hüvitada kauba maksumust ning saatmiskulusid.

Tutvuge ka e-poe müügitingimustega ja kampaaniatingimustega

Vali kaubamajad Jätka ostmist
Lasnamäe Vali Valitud
Tähesaju tee 8 13917 Tallinn +3726029200 E - R 08:00 - 20:00
L 09:00 - 19:00
P 09:00 - 17:00
info.lasnamae@bauhaus.ee
Juhised Lisainfo
Rocca al Mare Vali Valitud
Kaeravälja tn 3 13516 Tallinn +3726029400 E - R 08:00 - 20:00
L 09:00 - 19:00
P 09:00 - 17:00
info.rocca@bauhaus.ee
Juhised Lisainfo